ניתוח פרסומת- ממרח השוקולד נוטלה
לפעמים אתם מתעוררים בבוקר ולפני שאתם יוצאים מהבית אתם חייבים משהו מתוק, פותחים את הארון ורואים: חטיפי שוקולד, ממתקים ואת ממרח נוטלה. אתם חושבים מה לבחור ויודעים שממרח נוטלה הוא טוב לחטיף לאחר הצהריים אבל לבוקר?!, כי בפרסומת של נוטלה מציגים לנו אותו כבריא,מזין ומצוין לארוחת הבוקר הארוחה החשובה ביותר ביום!
האם זה באמת נכון? האם יכול להיות שהפרסומת של נוטלה "מאכילה אותנו" בדברים אחרים?
ואיך אנחנו משתכנים וקונים את הממרח המוצג בפרסומת אפילו שאנחנו יודעים שהוא לא הכי בריא שיש?
הקליקו כאן וגלו את התשובה...
פרסומת תגובה- ממרח השוקולד נוטלה
הסבר פרסומת התגובה-
- המידע שהיה חשוב לנו להעביר בפרסומת התגובה הוא- שבתוך ממרח נוטלה היצרנים מסתירים מאיתנו את החלק הנכבד של השומן (31%) והסוכר (56%) שגורמים להרבה נזקים בריאותיים ורק 13% מהמוצר הם אגוזי הלוז המוזכרים בפרסומת שאותם היצרנים "מגלים" לנו.
- המסר העיקרי שרצינו להעביר ביצירת בפרסומת התגובה הוא- המודעות לכמות הסוכר, השומן ורכיבים המזיקים שהיצרנים של המזון התעשייתי (ובנוסף יצרני נוטלה) מסתירים מאיתנו ו"מאכילים" אותנו בהם.
- עשינו זאת על ידי- לקחנו תמונה קיימת של ממרח נוטלה, ערכנו אותה וממנה יצרנו פרסומת חדשה משלנו.
1) הוספנו לתמונת הממרח תמונה של לחם שעומד על סכין ועושה עם ידו "עצרו" ובנוסף מחזיק בידו שלט עצור.כך רצינו שמי שיראה את הלחם יחשוב שאפילו הלחם לא רוצה שימרחו עליו את ממרח נוטלה בגלל שהוא לא הכי בריא.
2) הוספנו לתמונת צנצנת הממרח- את ממרח נוטלה עצמו, סוכר ושומן וערכנו אותם כך שיראו נשפכים מהצנצנת זו אחר זו. כך רצינו להראות מה באמת יצרני נוטלה מסתירים מאיתנו שבאמת הממרח הוא ממרח אגוזי לוז רגיל אבל רק שגם יש בו הרבה מרכיבים לא הכי בריאים למשל- הסוכר והשומן .
3) הוספנו לפרסומת התגובה שלנו מילים המתארות את המידע הבריאותי שיצרני נוטלה מסתירים מאיתנו במקום המתאים (כל מידע בריאותי ליד רכיבו) למשל-
- ליד רכיב אגוזי הלוז הוספנו שבנוטלה יש רק כ-13% אגוזי לוז שהוא חלק קטן אבל יחסית בריא לעומת הרכיבים המזיקים (הסוכר והשומן).
- ליד רכיב הסוכר הוספנו שבנוטלה יש כ-56% סוכר שהוא חלק גדול מהמוצר ולכן בחרנו להציג אותו בפרסומת התגובה שלנו.
- ליד רכיב השומן הוספנו שבנוטלה יש כ-31% שומן שהוא חלק יחסית גדול אך נזקיו גדולים אף יותר ולכן בחרנו להציג אותו בפרסומת התגובה שלנו.
4) בתחתית פרסומת התגובה שלנו הוספנו משפט קליט ומסקרן המבהיר את המידע הבריאותי והמסר שאותו רצינו להציג ובנוסף הדגשנו אותו כך שיראה בולט.
רוצים לדעת מה באמת יש בנוטלה?- הקליקו כאן... וראו מה גילינו...
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה